Det slog mig...

...att jag kanske skulle göra ett försök att börja blogga igen. När jag kom hem efter lunch hos mormor (hos mamma)  idag så hade jag så jäkla ont i huvudet så jag gick o la mig i sängen en stund o då snurrade det massa tankar o då kom jag fram till att jag nog skulle ta upp bloggen igen. Vi får väl se hur det går...

Ikväll har Tessan o jag varit hemma hos Sussi o lilla Elvin. Det blev tacos till mat...gott. Elvin fick mat precis när vi kom sen låg han o sov på golvet i köket hela kvällen, sååå söt! Mycket trevligt förresten brudar!!
Nu är jag hemma o kollar på Hundtricket med Peter, den går visst på tv. Peter tycker att den är väldans rolig, många höga skratt från hans sida.

Imorrn blir det lugnt på dagen. Hade tänkt att kolla på Peter i Sporthallen när han skulle döma nån cup, men han e sjuk så jag vet inte om det blir nåt. På kvällen blir det iaf partaj hemma hos Tezzan som fyllt år, partyparty.

Förresten raderade jag alla gamla inlägg här på bloggen för att börja om på nytt, och förhoppningsvis nåt bättre :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0