Helg + måndag...

Blev en lugn lördag dag, o en lite mindre lugn lördagkväll. Som sagt var det fest hos Tezzan, hade svårt att komma igång o var egentligen inte alls sugen på att festa. Men efter att jag ringt till Peter o bett han hämta mig så tog jag min sista öl o då vände det på någe sätt.
Det blev utgång, hamnade på centro där jag träffade min "gamla bror". Trevligt, det bjöds på champange (tror jag, kan ha varit nåt annat bubbel). Min fråga är bara...vad var tanken med det? Nåt mer än bara trevlighet, nej tack för min del, absolut inte.

Sedan blev det efterfest hos Fia. Efter många heta diskussioner tog jag en taxi hem, billigt blev det. Schyssta blivande kollegor. På tal om det har jag nu efter mycket om och men fått en körtid, tack för det!

I söndags var det ju Måns på Tuna Park o jag kunde ju inte missa honom igen, så jag åkte ut till Borsökna för att hämta Tessan så vi kunde åka dit. Det var såklart supermycket folk där men vi kikade så gott vi kunde, shit vad snygg han är!! Fick även en skymt av Alcazar, oxå bra, men vad gamla dom såg ut. Det ser man inte på teve.
Efter det åkte vi till Maxi o handlade lite, jag skulle egentligen bara ha frallor men det blev tacos oxå. Resten av dagen/kvällen spenderades i soffan.

Idag, måndag, blev det sen (för sen) uppgång ur sängen, men skönt var det iaf. Jag tog tag i o städade där man inte gör det så ofta, skåpet med alla burkar såg ut som hell men nu är det så prydligt så. Ska bli kul o se hur länge det är så, brukar ju förfalla efter ett tag. Gjorde även rent under diskbänken...känns bra!

Köpte ävan tulpaner på ICA idag, för 10 kronor. De var väl för gamla för att säljas till fullt pris. Känner mig nöjd över detta inköp, de ser ungefär ut som när man haft dom hemma en dag o det e ju då dom e som finast.


Inte så pjåkiga tulpisar för 10 spänn, i bakgrunden syns även
mina vår/sommargardiner som jag diggar som fan :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0