Jaha...

...då var det vinter igen då. Stackars jävlar som inte kunde hålla sig ett tag till med att sätta på sommardäcken. Men antar att det e dom som har dyra snygga fälgar som har minst tålamod, ärligt talat tycker jag att de får skylla sig själva. Så de så.
Det var jäkla halt ute. Det vet jag eftersom jag agerat taxi (både person o gods, haha) åt Peter nu ikväll. Antar att det kanske blir hämtning nån gång inatt oxå. Men när man snart ska köra på riktigt så e det ju bra o träna.

Ikväll blir det alltså egenkväll, skönt ibland. Att bara kunna titta på vad man vill på teve, somna och annat som man kanske helst gör utan sällskap ;o)
Det blir inspelning av Så ska det låta och liveversion av Let´s Dance. Vet inte vem jag vill ska vinna, men måste nog säga att Bagge ändå e bäst så håller väl en liten tumme för henne. Visserligen e det lite synd om inte Magnus vinner eftersom hans störtsköna danspartner Annika Sjöö har kommit tvåa de två senaste säsongerna. Så jag håller nog en tumme för dom oxå :o)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0